Secretaria i Administració

Degut al COVID-19 els tràmits i gestions que heu de fer a l’escola millor que els feu amb cita prèvia ja sigui trucant al 93 387 15 54 o mitjançant el següent enllaç cita prèvia, també podeu escriure un correu electrònic a secretaria@jesuitinasbadalona.es.

Recordeu que per tal d’agilitzar l’eficàcia d’aquest servei d’atenció, així com la pròpia feina interna de Secretaria i Administració, hi ha establerts uns horaris d’atenció preferent al públic i us preguem que qualsevol gestió que hageu de realitzar a l’Escola sigui dins d’aquests horaris.

HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC DE SECRETARIA:

Dilluns a Divendres amb cita prèvia trucant al 93 387 1554 o per correu electrònic a secretaria@jesuitinasbadalona.es

HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC D’ADMINISTRACIÓ:

Degut a la crisi sanitària seria preferible que primer truqueu a l’escola ja que no tots els serveis estan activats..
Dilluns i dimecres: 8 a 9.30h
Dimarts i dijous: 9 a 10h i 16 a 17h
Divendres: 9 a 10h i 15 a 16.30h
DOCUMENTS D’INTERÈS CURS 2020-21

En cas d’optar a una beca menjador us heu de llegir el següent document en PDF: Informació beques menjador.

Adjuntem també el full de soli·licitud en PDF per descarregar i poder omplir: FULL SOL.LICITUD