
nfoquem la nostra acció educativa a fer créixer l’alumnat en tots els aspectes de la seva personalitat. Treballem per ajudar-los a ser cada cop més autònoms, amb creativitat per resoldre problemes diversos, capaços de treballar en equip, oberts al transcendent, respectuosos amb el medi ambient, compromesos amb les causes justes, amb capacitat per adaptar-se a un món canviant.
ferim un acompanyament personalitzat a tots els alumnes, especialment a aquells que mostren dificultats especials.
n contacte fluid amb les famílies amb entrevistes, reunions, famílies col·laboradores, classes obertes… ens ajuda a fer de l’escola un lloc acollidor on compartir un projecte comú: veure com els nens i nenes creixen i maduren.
METODOLOGIA

La metodologia de treball a l’etapa d’Educació Primària incorpora les intel·ligències múltiples i aposta per la innovació educativa, per aconseguir que els alumnes facin aprenentatges significatius.
Utilitzem el treball per projectes per tal que els infants aprenguin i pensin per ells mateixos, per fomentar la seva autonomia.
Tenim una proposta matemàtica que introdueix conceptes matemàtics de forma cíclica, que incorpora el joc i desenvolupa habilitats de pensament.
Incorporem el Treball Cooperatiu combinat amb treball individual, per fomentar la responsabilitat individual i també les habilitats socials necessàries per treballar amb altres.
Dissenyem activitats que fomentin la creativitat dels alumnes, i també un nivell cada més elevat de pensament.
ACTIVITATS EXTRAORDINÀRIES (SORTIDES, COLÒNIES, JORNADES)

Les sortides, colònies, jornades i altres activitats extraordinàries que tenen lloc durant el curs són propostes educatives que enriqueixen i aporten beneficis als nostres alumnes .
Durant les sortides, els nens i les nenes experimenten noves situacions que afavoreixen i potencien les habilitats personals i socials, al mateix temps que reforcen els continguts treballats a l’aula d’una manera molt vivencial.
A final de cada cicle tenen lloc les colònies, gran oportunitat de convivència, de gaudir de la natura i d’enfrontar-se a reptes personals que augmenten la seva autonomia i milloren l’autoestima.
Un cop l’any celebrem les Jornades Culturals, uns dies plens de tallers i activitats al voltant d’un centre d’interès, realitzades des d’un punt de vista molt lúdic, afavorint la convivència i que culminen amb la celebració del carnaval.
Igualment celebrem altres dates importants com la Castanyada, Nadal, Sant Jordi… a més a més dels dies importants per als que formem part de Jesuitinas: la Immaculada i el dia de la Mare Càndida.
Els aprenentatges adquirits, en aquestes activitats, creen records perdurables pels infants i mestres.
INTERIORITAT I COMPROMÍS

A Primària volem que els nostres alumnes continuïn creixent com a persones compromeses, solidàries i responsables, és per això que volem acompanyar-los durant el seu creixement i desenvolupament, seguint el model de la nostra fundadora, Mare Càndida i amb la mirada posada en els valors de Jesús.
Ho fem a través de diferents accions i activitats, com ara els tallers d’oració, les reflexions del matí, la participació en campanyes solidàries diverses, les celebracions religioses en dates assenyalades…
Amb aquest acompanyament, volem que els nostres infants aprenguin a ser responsables de les seves accions i vulguin formar part d’un món millor.
EDUCACIÓ EMOCIONAL

Ens hem compromès amb el desenvolupament de la Intel·ligència Emocional en els àmbits: escolar, familiar i sòcio-comunitari.
En aquest sentit hem volgut començar des de la base, des de l’educació dels nostres alumnes, per tal d’ajudar-los a assolir un futur emocionalment competent.
Ajudem els nostres alumnes a conèixer i comprendre les seves pròpies emocions i les dels altres, per tal que puguin arribar a regular-les. A partir de l’autoconeixement i l’autoacceptació, poden desenvolupar una major competència emocional en les seves relacions socials i adoptar una actitud positiva davant la vida.
ANGLÈS

Sabem que l’aprenentatge d’una llengua està directament relacionat amb l’exposició de la persona a aquest idioma.
Per això els alumnes de Primària fan 2 sessions setmanals i 1 quinzenal de l’assignatura reglada d’anglès i 1 sessió setmanal de Taller d’anglès. En aquestes sessions es combinen les quatre habilitats (escoltar, llegir, escriure i parlar) de la manera el més pràctica possible i se’ls donen oportunitats de reforçar els aprenentatges a través de lectures, àudios i altres activitats que poden complementar el seu aprenentatge..
Incorporem algunes activitats en anglès en projectes d’altres àrees com medi i plàstica per donar una visió més pràctica de la llengua
COMPLEMENTÀRIES: ESCACS, TEATRE, ROBÒTICA, TALLER DE PLÀSTICA I ANGLÈS

Les 25 hores reglades es complementen amb 5 sessions setmanals no reglades.
Són els Tallers que tracten alguns aspectes que considerem importants i que no es cobreixen prou amb les hores que són obligatòries. A més a més del Taller d’anglès que dona més temps per practicar la llengua principalment a nivell oral, tenen una sessió setmanal de Taller de Plàstica per tenir més temps per a fomentar la creativitat a nivell artístic.
Aquest taller podria anar de la mà amb el Taller de Teatre, en el qual la creativitat es trasllada a l’àmbit escènic, i ajuda a més a més els alumnes a desenvolupar habilitats relacionades amb el treball en equip, el respecte, l’atenció i l’expressió oral i corporal. Tenen també una sessió setmanal de TICs i Robòtica durant la qual exploren tots els recursos que la informàtica els ofereix i fan servir la metodologia LEGO per construir i programar robots. I finalment fan una sessió d’Escacs, com a eina educativa molt rica per desenvolupar el pensament, millorar l’atenció i l’orientació espacial.
Sol·licitar informació
NOTÍCIES
3a CURSA SOLIDÀRIA FASFI
jesubadalona2023-03-06T20:05:55+01:0006/03/2023|
3a CURSA SOLIDÀRIA FASFI
jesubadalona2023-03-06T20:05:55+01:0006/03/2023|